20110826

Kendi yaşadığım şehirde bazı işler buldum ama iş şartları iş ortamları ve çoğunada ben cesaret edemedim

haziran 2010 mezun oldum, yaşım 24. ilk işim mezun olur olmaz askere gitmek oldu, tabi hazirandan kasıma kadar çalışmadım 4-5 ay kafamı dinledim bu benim hakkım dedim izlemediğim film dizi anime kalmadı. Askere gittik teskereyi 30 mayıs 2011 aldık. Bu sefer iş aramaya karar verdim internetten iş bulma adına iş ilanları yayınlayan malum sitelere cv mi gönderdim bekledim geönderdim bekledim ....günlük takip ediyordum siteleri. Kendi yaşadığım şehirde bazı işler buldum ama iş şartları iş ortamları ve çoğunada ben cesaret edemedim...çünkü aklımda ales ile kpss vardı devlet kapısı hem rahat hemde cazibeliydi şartları şimdi ales ile kpss ye hazırlanıyorum......Saygılar..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder