20110810

...mimarlar ise dışardan bakınca bizi ciddi bir kurum sanıyor.

ben mimarlar odasının bir şubesinde mesleki denetimde çalışıyorum. 10 yıllık tecrübeme rağmen bana mimarlar odası genel merkezinin her yıl belirlediği asgari mimar maaşını ödüyorlar ve ayda yaklaşık 300 projenin denetim gördüğü bir bölümde tek başıma çalışıyorum. işleri yetiştirebilmek için mesai saatinin ilk dakikasından paydosa kadar hiç ara vermeden tek başıma çalışmama rağmen, hiç bir üyenin ilgi göstermediği sempozyum, panel, vs gibi işlerin organizasyonuna bakan mimar arkadaşlar her sabah karşımda bir güzel kahvaltılarını edip daha sonra odalarında akşama kadar facebookta takılıp, odanın 16 mbit sınırsız internetiyle dvd indirip seyrediyorlar. şubenin aylık binlerce liralık geliri abuk sabuk konulu sempozyum ve panelellerine gelen konuşmacıların 5 yıldızlı otellerde konaklaması ve çevreyi gezmesi için harcanıyor. mesleki denetimle ilgili sorun yaşayan mimarlar kimsenin umurunda değil. haksız rekabet ve ücretli çalışan mimarların sorunlarından bahsetmiyorum bile. mimarlar ise dışardan bakınca bizi ciddi bir kurum sanıyor.

isimsiz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder