20130717

calisanlar mutlu olursa isler guzel olur firmamizda iyi bi konumda olur zihniyeti yok bunlarda

8/31/2012

Sonunda mimarlik gectigi icin mimarlik firmasi oldugunu zannettigim bi yerde ise basladim.yeni mezunum diye is deneyimim olsun maas onemli degil bilincindeydim(kimse bu hataya dusmesin )daha sonra beni ilk gorusmede ise aldilar maasin daha sonra aciklancagini soyleyerek aasgari ucretten biraz fazla diyebilirim sok oldum.ilk basta isi ogrenmek pes etmemek icin gurur yaptim calismaya devam etmeliyim dedim ama sonrasinda berbat bi calisma ortami beni bekliyordu birbirine saygisiz kendini bisey zanneden ama aslinda tasarimci bile olmayan calisanlar ve garip bi is ortami.bu ofiste tasarimcilar robot gibi kullaniliyor.onemli olan calisanlarin rahati degil sirketin ne kadar cok is cikardigi inanilmaz stresli ve gergin bir ortam ayrica pis uucuza kacmak icin nerdeyse cay kahveyi yasaklauyacaklar.ilk is deneyimim iste boyle bi yer oldu ne yazikki. calisanlar mutlu olursa isler guzel olur firmamizda iyi bi konumda olur zihniyeti yok bunlarda

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder