20130720

bana dedi ki senin x firmasında yaptıgın işleri burda kimse bilmez biz burda magaza tasarımı yapıyoruz...

1/3/2013

ben henüz 1.5 yıllık mimarken hayallerimi gerçekleştirmek uğruna ailemi de karşıma alarak istanbula çalışmaya geldim büyük bir riskti benim için ama denemeye değerdi üniversiteden bi arkadaşım dışında tanıdığım hiç kimse yoktu bu koca şehirde..cv hazırladım portfolyo hazırladım ve görüşmelere çağrıldım nişnataşında bir ofise mülakata çağrıldım orta yaşın üzerinde kır saçlı bir adam beni karşıladı anadoluda bir şehirde çalıştığım işleri anlattım bana ded ki senin x firmasında yaptıgın işleri burda kimse bilmez biz burda magaza tasarımı yapıyoruz bir lacoste bir beymen gibi değil dedi aklı sıra ben kendimi ezik hissedeceğim ve orayı gözümde büyüteceğim!ben kendime güvendiğimi belirttim ve bana ded ki şöyle düşün sen burada çok fazla şey öğreneceksin ve üstüne para alacaksın bir de dedi,benim kan beynime sıçradı tabi! söz bana geçti,ben stajyer değilim elbette öğreneceğim şeyler vardır beyefendi fakat bende sizden memnun kalabilecek miyim düşündünüz mü karşılıklı memnuniyet olursa başarı olur siz bir işveren olarak bunu söylemeniz hiç şık değil bırakın ben güzel seyler öğrendiğimde vay be ben hem öğreniyorum hemde üzerine para alıyorum demeliyim siz değil dedim.adam afalladı şaşırdı kem küm etti özür diledi,maaş kısmına geçmeden ben müsade istedim ve terk ettim orayı,

söyliyeceğim şu ki;
meslektaşlarım siz kendi değerinizin farkında olmazsanız kaba bi tabir ama üstünüze binen çok olur, pısırık olmayın sessiz kalmayın karşı çıkın ve ezdirmeyin kendinizi..


imza: mimdost:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder