20130720

mimarlar üzerindeki başka bir baskı olan belediyelerden söz etmek istiyorum

4/9/2013

Merhaba,
Özel sektörde çalışan bir mimarım, ofis içi sorunlarım çok büyütülecek dertlerden değil. Mimarlar üzerindeki başka bir baskı olan belediyelerden söz etmek istiyorum.
Belediyelerde çalışan mimarların proje yapamamaktan dolayı duydukları bir sıkıntıları olduğunu düşünüyorum. Bunun sonucunda da olan projeyle egolarını tatmin etmekteler ve karşılarındaki mimarları küçümsemeye çalıştıklarını düşünüyorum. Bire bir şahit oldum, yaşadım. Belediyede çalışan mimarlar yeni mezun olsalar bile projeniz için bu olmamış deyip, sizi görmezden gelmeye çalışıyorlar. Profesörlük unvanı kendilerine ne yalan söyleyeyim yakışmıyor. Belki genelleme yapmamak lazım ama biri büyükşehir biri ilçe belediyesi olmak üzere 2 yerde de böyleleri karşıma çıktı. En kötüsü de yönetmelikleri kendi istedikleri gibi yorumlayan ve onlara destek olan şeflerine laf anlatamamak, haklı olsan da başka belediyelere, mimarlar odasına sorup teyit de ettirsen onlara kabul ettirememek..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder