20130720

..bir arkadaşım söyledi 3 gün eve gitmeyen mimarlar varmış 3 gün(!) ..

6/28/2013

bende tek başına çalışıyorum,kendi yağımla kavruluyorum.hala anlamadığım bir şey var büyük mimarlık ofislerinde 15-20 yardımcı mimar,onların başlarında 4-5 proje yöneticisi mimar,onların başında da ofis sahibi mimar bulunmakta.bu adamlar ne iş yaparlar,bir mimarlık ofisinde 30 tane mimar ne iş yapar? tasarımlar kime ait,baş mimara mı proje şeflerine mi?yardımcı mimarlar ne iş yaparlar ben tek başına tüm tasarımlarımı,çizimlerimi ve 3d sunumarımı yapabiliyorum .yarışmalardan derece almışlığım da var ben halen çözemedim.bu büroların tasarımları kime ait. sanırım hiç çözemiyecegim.yahu bir arkadaşım söyledi 3 gün eve gitmeyen mimarlar varmış 3 gün(!) yahu arkadaşım zaten 30 tane mimar çalıştırıyorsunuz neyi yetiştiremiyorsunuz.bu büroların işlerine bakıyorsunuz en iyi çalışan senede 3-4 proje yapıyor .neyse hiç bir zaman çözemiyeceğim herhalde .herkese selam....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder