20101207

çok hızlı iş yaparız..

şöyle bi hesap yapmak saçma mı: mesela ben bir patronum bir işi 6 ay yerine, 3 ayda yapacağımı vaad ediyorum. yani 6 ayda kazanılıcak parayı 3 ayda kazanıyorum. hatta "belki" bunun için fazladan kazanıyorum, çok hızlı iş yapıyorum ya... bu paranın çalışanlarıma da bölünmesi anlamına gelir değil mi bu? yani ya daha fazla insan çalıştırırım, yada aynı sayıda insana daha fazla para yatırırım? dimi çok basit bir hesap dimi? yanılıyor muyum?yani ne kadar ekmek o kadar köfte.. pekii, yaklaşık 5 yıllık iş deneyimim var ve ben niye bunu hiç göremedim? bizim sırtımızdan kazandıklarını eminim bir hayır kurumuna yatırıyolardır, yoksa mümkün değil yani..

mesela bu gibi atıyorum sıkışık işlerde freelance birilerini çalıştırsalar? ama olur mu? mesela ofiste model yapan birini köle gibi çalıştırmak bedava, dışardan birisine 3 kare model yaptırmak bir elemanın bir-iki aylık maaşı...

isimsiz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder