20101215

en azından çalışan herkese insan olarak saygı duyuluyor

bu blogda yazılan bütün yazıların gerçek olduğunu bilsem de üzülerek okudum. buraya yazmaktaki amacım, hani hep sorulan soru var ya, hiç mi iyi ofis yok? diye,işte onlardan birini anlatmaktı. çalıştığım ofiste tabiki yarın ne olacağımı bilmesem de, her an işten çıkarılma gibi bir durumum olabilir fakat böyle bir durumda dahi, acaba ben nerede hata yaptım diye sorgularım. işe gireli 3 yıl oldu ve ben mezun olduktan sonra ilk iş olarak
bu ofiste çalışmaya başladım, kısmet biraz da mezun olduğum okulun iyi oluşu vs. bu işe girmeme vesile oldu, o zamanın şartlarında benim istemeyi düşündüğüm maaşın 250 lira üstünü bana teklif ettiler ve severek işe başladım. aradan geçen bir kaç ay sonra sigortanın önemini yeni yeni kavramaya başladığımda sigortamın maaşım üzerinden yatırıldığını öğrendim. Ve işe girdiğimden beri bütün mesai ücretlerim hiç aksatılmadan yatırıldı. Tamam, hiç bir zaman bana x hanım, bize bir okul tasarlar mısınız gibi birşey olmuyor, ben de herkes gibi benden istenileni çizip teknik bir elemandan öteye gidemiyorum ama en azından çalışan herkese insan olarak saygı duyuluyor. ileride kendi ofislerimiz olduğu zaman, genel geçer mimarlık camiasında sürekli hak yiyen mimar-patron müsvettelerindense böyle insanların da olduğunu bilip onları örnek almamız en büyük kazancımız olacaktır.

isimsiz

5 yorum:

  1. Hangi ofis olduğunu lütfen söyleyin de biz de öğrenmiş olalım ?

    YanıtlaSil
  2. Hangi ofis olduğunu söyleyin de bari biz de bilelim?

    YanıtlaSil
  3. Yorumunuz icin tesekkurler.Bu Blogun acilma sebebi budur zaten, herseyi kuralina gore yapan ve calisaniyla birlikte yukselen ofislerin bu piyasada zarar etmemesi tam tersine itibar gormesi icin bir bilinc uyandirmaya calisalim.

    YanıtlaSil
  4. Merhaba,

    çalıştığınız ofisin ismini blogda yayınlamak istemiyor olabilirsiniz. En azından aşağıdaki adresime mail atabilir misiniz. Biz de işyerinde arkadaşlarla çok merak ediyoruz hangi firma olduğunu.

    teşekkürler:

    stereoform@gmail.com

    YanıtlaSil
  5. Merhaba,

    Şu an çalıştığım yerde, ofise iş için uğrayan (kocabaşlar) veya işe yeni başlayan marketing departmanından biri veya avukat gibi kişiler patronla birlikte çalışma bölümüne girip konularını konuşmaya devam edip, asla bizle tanıştırılmıyor, bir selam veya "kolay gelsin" de denilmiyor.
    Insan değil eşya muamelesi görüyoruz izlenimi uyandırıyor bu bende.
    Soğuk insanlar olarak tanınan Almanlar'la birlikte çalıştığımda bu böyle değildi. Patronlar bizle yemek yer ve hatta Almanya'ya ilk geldiğim gün havaalanında bavulumu taşımışlardı hiç unutmam...

    Yasemin

    YanıtlaSil