20101213

karşımda ki insanın tercihlerimi, yaşam şartlarımı aşağılamasını dinledim

2007 mezunuyum okulumun son sınıfında part time olarak bir mimarlık ofisinde çalıştım. mezun olur olmaz ise deneyimimi arttırmak için başka ofislere yöneldim. size başımdan geçen bir iş görüşmesini anlatmak istiyorum. Karşımdaki ilerde belkide patronum olacak insan ilk önce part time çalıştığım ofisi daha sonra portfolyomda ki projeleri kardeşinin projeleriyle karşılaştırarak aşağıladı.Daha sonra ben, siz nasıl projeler yapıyorsunuz,
beni nerde düşünüyorsunuz diye soru sorduğumda cevap olarak kağıt mimarlığı yapmadıklarını söyledi. Böyle
bir cevap hiç beklemiyordum. mimarlığın kağıt yada kağıt olmayan şekilde bir ayrım yapılması bile ilginç gelmişti. Uygun koşullar olduğunda her mimar projesinin yapılmasını ister sonuçta. Daha sonra evim - okula ve işe uzak olduğu için kendime bir mp3 çalar almıştım sanırım iş görüşmesine gelirken kapıda beni gördüğü için, şöyle birşey söyledi ben çalışanlarıma fazla para vermiyorum ki kendilerine böyle şeyler almasınlar. Mezun olduktan sonra ki ilk iş görüşmemdi. Mimar olarak yaptığım ilk iş görüşmemdi ve karşımda ki insanın tercihlerimi, yaşam şartlarımı aşağılamasını dinledim. Şimdi birey olarak bile kabullenilmediğim bir ortamda mimar olarak çalışmayı hiç beklemedim bile.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder