20101217

genelde ofiste teknik çizim yapmak..iş bu

maaş listesine eklenmek üzere hangi alanda iş yapıldığı, varsa yl derecesi de yazılabilir. böylece hangi alanlarda ne kadar ödendiğiyle ilgili ayrıntılı bir fikrimiz olur.
restorasyon yüksek lisansını yeni tamamladım, yüksek lisans sırasındaki 1,5 yılık tecrübeyi de sayarsak toplam 2 yıllık iş tecrübem var, autocad ve rölöve tecrübesi desem daha doğru. restorasyon projeleri
hazırlayan bir ofiste çalışmaktayım, işlerin %90'ı masabaşı. rölöve almak ve ufak tefek şantiyelerde bulunmak dışında genelde ofiste teknik çizim yapmak..iş bu.
9-6 mesai - cumartesi çalışılmıyor - (fazla mesai olursa ödeniyor) - sigorta asgari ücret üzerinden - 2300
ve ödemeler ofisteki duruma bağlı olarak 5-15 gün arasında gecikiyor

isimsiz

3 yorum:

  1. İşimden memnun değilim diyelim;
    Ve baslıyorum tekrar iş aramaya,
    Yada dayanamıyorum istifa ediyorum.
    Haydi aynı kısır döngü basladı en bastan.
    Baslıyorum ilanları taramaya ve görüsmelere gitmeye. Cv'mi sunuyorum. Referanslarımı sunuyorum. hatta epey bir tecrübem var ve görüsmeye gittiğim yerlerde eski calıstıgım yerlerden ortak tanıdıklarımız cıkıor sansım varsa ve işe alınmasam bile o firmanın nasıl bir firma oldugunu bana anlatacak birini bulmus oluyorum.

    Yani derdim şu; görüsmeye gittiginizde firma sizi arastırma sansına sahip.
    Ama sen o firmanın maasları zamanında odeyip ödemediği, calısana/emeğe saygılı biryer olup olmadığı, emrivakilerin olup olmadığı(cumartesi aksamından pazar günü calsılacagı ogrenilir yada arife günü bayramda calısılacak denir), maasların asgariden mi gösterildiği, ,,,,,,,......... özlük haklarıyla ilgili daha bircok konuyu bilemessin.
    ögrenme sansın yoktur.

    YanıtlaSil
  2. şunu söylemeliyim ki,öncelikle Türkiye'de yapıldığı düşünülen mimarinin kalitesizliğinin en büyük sebebi taklitçilik ise bir diğer sebebi ise mimarın hakkettiği ücreti alamamasıdır.Mimarın mimara saygısı yok.Genel düşünürsek,insanın insana saygısı yok.Mimari proje,kalitesine göre değil,pazarda satılan bir ürün gibi açık artırmalarla uygulanıyor.Projenin kalitesi değil,ucuzluğu önemli oluyor genelde.Doğu da dahada vahim. katlı mimari bir proje ,mekanik,statik ve elektrik projesi dahil 2.000 TL.Şehirler mi , tabiki berbat.Projeyi ucuza yapan mimar,önce kendine , sonra meslektaşına ve son olarakda devletine,milletine saygısız davranmakta.Sözüm ona ün yapmış mimarlar ise tamamen acımasız.Mimarlar Odası ! şov peşinde!
    halil

    YanıtlaSil
  3. 2 yıllık bir mimar olarak bende artık başka bir bölüm okumayı bile düşünüyorum mesleğimi gerçekten çok seviyorum ama maalesef koşullar çok kötü mimarlar odasına çok iş düşüyor ama onlar gerçekten şov peşinde mimarlar kimsenin umurunda değil ya herkes bu düzene dur diyecek mimarlar odası adam gibi görevini yapacak sesimizi duyuracak yada böyle koyun gibi sürülüp gideceğiz.

    YanıtlaSil