20101215

inanın bu hepimizin hakkettiği bir miktar

klasik bir şahıs bürosunda 3 yıldır çalışıyorum. herkesin tanıdık olduğu dertlerle boğuşmaktayım ve yaklaşık 1 senedir iş arıyorum. görüşmeye çağıran her yer istediğim ücreti ve şartları duyunca ( ki inanın bu hepimizin hakkettiği bir miktar) fazla bulduğu için tekrar arama zahmetine bile katlanmıyor. sonuçta bin liraya bile razı olan mimarlar(!) var malesef. 1 senenin sonunda artık ben de görüşmeye çağırmak için arayan ofislere
öncelikle cumartesi çalışıp çalışmadıklarını ve verecekleri ücreti soruyorum, buna göre konuşalım her ikimiz de zamanımızı boşa harcamayalım diyorum. Aldığım cevap tatmin edici mi? Tabi ki HAYIR!! ama en azından kendimi iyi hissediyorum!! kötü mü???

isimsizm

1 yorum:

  1. hakettiğine inandığın miktarda diretmeni yüzde yüz destekliyorum. bence aramaya devam et, ancak telefonda deneyim ve portfolyo gibi ayrıntıları görüşmeden maaş konuşmak iyi bi fikir olmayabilir.

    YanıtlaSil