20101211

muhakkak ofisin içine bir yere köleliği kendine felsefe edinmiş birini koyuyorlar

2 senelik mimarım. mezun olduğum günden beridir kendime göre bir ofis arıyorum ama yok. büyük ofisler de aynı, küçük ofislerde ..
muhakkak ofisin içine bir yere köleliği kendine felsefe edinmiş birini koyuyorlar.. bence önce onlar kendilerini değiştirmeli, yoksa asla sesimizi duyuramayız...
en son çok prestijli bir ofisten ayrıldım, sebep mi bittim tükendim çünkü..
 ve artık neden ayrıldın neden ayrıldın sorularına cevap vermekten sıkıldım.. nedenini bilseler de neden soruyor patronlar? nasıl bir cevap almayı bekliyorlar??
belki 50 ofisle görüşmeye gitmişimdir.. artık sıkıldım, mimarlıktan soğudum.. bu kadar sömürü hiçbir meslekte yok!

isimsiz

2 yorum:

  1. sömürü mü? bir de reklam sektörüne bakınızz :((

    YanıtlaSil
  2. reklam ve mimarlık sektörleri çok benziyor gerçekten. 2 sektörün de durumu içler acısı. ama ben üniv sınavına o kadar çalışmışken ve zorlu bir üniversite eğitimi yaşamışken, -kusura bakmasın kimse ama- reklam sektörü ile eş tutulmaktan da nefret ediyorum...

    YanıtlaSil