20101217

herkes kendi çiftliğinde pardon şirketinde kendi atını koşturuyor

3 yıl önce planlamadan mezun oldum. kentsel tasarımda yükseğe başladım. yaklaşık 2 senelik deneyimim war iş sahasında. mezun olduktan sonra ne hikmettir hep mimarlıkta çalıştım. Avan projeler de olsa hem yurtdışında hem içinde sürekli mimarlıkta idim. Kentsel tasarım müthiş birşey.. hem mimarlık barındırıyor hem planlama bünyesinde. değişimleri görme zamanım var. ama kim nerede nasıl bir kentsel tasarım yapıyor....
bilinmez... kamuda çalışırken de özel de çalşırken de aynı maaşı alıyorum. 2200 asgari ücret üzerinden sigorta (Kamu değil ama).. Yaptığım iş beni tatmin etmese de çok fazla yine de bu mimari camiada bulunmak bana haz veriyor. onun değeri elbette başka ama şunu belirtmem gerek kentsel tasarımda yapılan bir ölçekte dünya para kazandırdığınız şirket size bu kadar pay veriyorsa adaletsizlik olsa gerek bu. herkes kendi çiftliğinde pardon şirketinde kendi atını koşturuyor.. biz de hangi kulvarda koşacağız diye didiniyoruz.. hipodromdakilerde gözlükleriyle olayın tadını çıkarıyor. yarış bitiyo onlar kalkıyo konforlu villasına gidiyo biz nefes nefese ve karşılığı bir torba saman...

Cem

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder