20101207

sektörde çalıştırdıkları kölelerle müşteri piyasasının da fiyatını ve kalitesini düşürdüler

Baktım hiçbir firmada ben yapamayacağım, en sonunda bundan bir sene önce serbest çalışmaya başladım. bu bir sene içinde iyi birkaç çalışma yapınca Şişli'de GK Mimarlık ve İnşaat olarak ofisimi açtım. Şimdi bir firmada çalışırken kazandığımdan az kazanıyorum, ama en azından kafam rahat; mesai yok, (gerekmedikçe) olsa da ben kendi paramı kazanıyorum.
Ama bu sektöre hala kızgınım. çünkü tek başıma geberiyorum! Bu sektörde çalıştırdıkları kölelerle müşteri
piyasasının da fiyatını ve kalitesini düşürdüler. Kendim sömürülmeye karşı çıkarak bu şirketi kurduğum için yanıma sömürecek birisini almak istemiyorum. Ama piyasadaki bu fiyatlarla da istediğim şartlarda kimseyi alamıyorum.
şuanda hala tek başımayım, iş sahipleri, hocalarım ne derse desin ben kendi etik anlayışımla bu ofisi sürdürmeye kararlıyım. aksi takdirde ben kendi kendime yenilmiş olacağım

Gülden KALAFAT

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder